Каталог товарів

Система запалювання Купити по низькій ціні

Сортувати по:
Фільтр
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення
Швидке замовлення

 

Розподілювач системи запалювання: серце іскрового запалювання

Що таке розподілювач?

 

Розподілювач – це ключовий компонент контактної системи запалювання в бензинових двигунах. Його головна функція – розподіляти високовольтну напругу, що генерує котушку запалення, на свічку запалювання в строго визначеному порядку. Це забезпечує своєчасне запалювання паливно-повітряної суміші в циліндрах двигуна.

 

Як працює розподілювач?

 

Переривник: внутрішній механізм розподільника, який потім розмикає і замикає первинну обмотку котушки, запалюючи, створюючи електричні імпульси.

Бекіс: Рухомий контакт, який передає високовольтну напругу від запалювання котушки до центрального електрода розподільника.

Бегунок: Металевий елемент, який обертається разом з валом розподілювача і розподіляє високовольтну напругу на свічку запалювання через відповідні виводи.

Виводи високої напруги: Металеві контакти, по яких високовольтна напруга передається до свічка запалювання.

Принцип роботи:

 

Коли переривник розмикає контакт, у вторинній обмотці котушки запалюється індукується висока напруга.

Ця напруга передається на бекіс, а потім через центральний електрод – на обертовий бегунок.

Бегунок, контактуючи зі швидкими виводами високої напруги, розподіляє її на свічки запалення в необхідній кількості.

Іскра, що запускає на електродах свічки запалення, запалює паливо-повітряну суміш у циліндри.

Чому розподілячі поступово виходять з ужитку?

 

Недостатня точність: Механічний контакт між бігунком і виводами може привести до пропусків запалення, особливо на високих оборотах двигуна.

Обмеження за продуктивність: Розподілювачі не можуть забезпечити стабільну роботу при високих обертах і під великим навантаженням.

Більш сучасні системи: Електронні системи запалювання (безконтактні) забезпечують більш точну і надійну роботу двигуна.

Переваги безконтактних систем запалювання:

 

Вища точність: Завдяки використанню електронних компонентів забезпечується більш точне запалення суміші.

Більша надійність: Відсутність механічних контактів зменшує знос і довговічність системи.

Можливість адаптації: Електронні системи можуть адаптуватися до різних умов роботи двигуна.