Система запалювання Купити по низькій ціні
Розподілювач системи запалювання: серце іскрового запалювання
Що таке розподілювач?
Розподілювач – це ключовий компонент контактної системи запалювання в бензинових двигунах. Його головна функція – розподіляти високовольтну напругу, що генерує котушку запалення, на свічку запалювання в строго визначеному порядку. Це забезпечує своєчасне запалювання паливно-повітряної суміші в циліндрах двигуна.
Як працює розподілювач?
Переривник: внутрішній механізм розподільника, який потім розмикає і замикає первинну обмотку котушки, запалюючи, створюючи електричні імпульси.
Бекіс: Рухомий контакт, який передає високовольтну напругу від запалювання котушки до центрального електрода розподільника.
Бегунок: Металевий елемент, який обертається разом з валом розподілювача і розподіляє високовольтну напругу на свічку запалювання через відповідні виводи.
Виводи високої напруги: Металеві контакти, по яких високовольтна напруга передається до свічка запалювання.
Принцип роботи:
Коли переривник розмикає контакт, у вторинній обмотці котушки запалюється індукується висока напруга.
Ця напруга передається на бекіс, а потім через центральний електрод – на обертовий бегунок.
Бегунок, контактуючи зі швидкими виводами високої напруги, розподіляє її на свічки запалення в необхідній кількості.
Іскра, що запускає на електродах свічки запалення, запалює паливо-повітряну суміш у циліндри.
Чому розподілячі поступово виходять з ужитку?
Недостатня точність: Механічний контакт між бігунком і виводами може привести до пропусків запалення, особливо на високих оборотах двигуна.
Обмеження за продуктивність: Розподілювачі не можуть забезпечити стабільну роботу при високих обертах і під великим навантаженням.
Більш сучасні системи: Електронні системи запалювання (безконтактні) забезпечують більш точну і надійну роботу двигуна.
Переваги безконтактних систем запалювання:
Вища точність: Завдяки використанню електронних компонентів забезпечується більш точне запалення суміші.
Більша надійність: Відсутність механічних контактів зменшує знос і довговічність системи.
Можливість адаптації: Електронні системи можуть адаптуватися до різних умов роботи двигуна.